VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
VOP
Prevádzkovateľ Golden Apartments :
MS ART Designe, s.r.o., Bajzová 4, 040 01 Košice
IČO: 36833304
DIČ: 2022447856
IČ DPH: SK2022447856
IBAN: SK23 1100 0000 0029 4607 0607
Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice oddiel: S.r.o., vložka č.20405/V (ďalej ako „Prevádzkovateľ“)
1. Úvodné ustanovenia
a. Poskytovanie ubytovacích, stravovacích a iných služieb klientom a ubytovanie klientov v Golden Apartments sa riadi všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej ako „VOP“), ktoré sú zároveň ubytovacím poriadkom. Klient prijíma VOP ako zmluvnú podmienku ubytovania v Golden Apartments a využívania služieb poskytovaných Prevádzkovateľom a je povinný dodržiavať ich ustanovenia.
b. VOP sú zverejnené na recepcii Golden Apartments a na internetovej stránke spoločnosti.
c. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostranne ustanovenia VOP zmeniť, pričom zmena VOP je účinná odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke a na recepcii hotela.
2. Všeobecné obchodné podmienky
a. Tieto VOP platia pre zmluvy o ubytovaní osôb v Golden Apartments, zmluvy o prenájme ubytovacích zariadení a iných zariadení v Golden Apartments na podujatia a na vykonávanie podujatí za nájom, ako aj pre všetky ostatné služby poskytované klientovi Prevádzkovateľom. Iné obchodné a zmluvné podmienky sa pre vzťah medzi Prevádzkovateľom a klientom použijú len, ak budú vopred písomne dohodnuté medzi zmluvnými stranami.
b. Zmluva o ubytovaní medzi Prevádzkovateľom a klientom vzniká písomným potvrdením ústne alebo písomne podanej žiadosti klienta o rezerváciu ubytovania v Golden Apartments. Zmluva o ubytovaní sa uzatvára na dobu určitú.
c. Zmluvnými stranami sú Prevádzkovateľ a klient. Pri objednávke ubytovania alebo iných služieb treťou osobou zodpovedá táto osoba voči Prevádzkovateľovi spolu s klientom ako spoločný dlžník za všetky záväzky vyplývajúce zo zmluvy.
d. Akýkoľvek podnájom alebo ďalší prenájom miestností alebo zariadení Golden Apartments, ako aj ich používanie na iné účely ako na ubytovanie, resp. na iné účely ako bolo zmluvne dohodnuté, vyžadujú predchádzajúci písomný súhlas Prevádzkovateľa.
3. Podmienky poskytovania ubytovacích služieb klientom
a. Prevádzkovateľ môže ubytovať v Golden Apartments len klienta, ktorý je na ubytovanie riadne prihlásený. Klient sa prihlasuje na recepcii Golden Apartments hneď po príchode. K prihláseniu je klient povinný predložiť zodpovednému pracovníkovi recepcie svoj preukaz totožnosti - občiansky preukaz, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti v zmysle zákona číslo 253/1998 Z.z. o o hlásení pobytu občanov SR v registri obyvateľov SR v platnom znení a v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
b. Každý klient, ktorý nie je štátnym občanom Slovenskej republiky, je povinný v zmysle zákona č.404/2011 Z.z. o pobyte cudzincov vyplniť a odovzdať zodpovednému pracovníkovi recepcie úradné tlačivo o hlásení pobytu pre cudzineckú políciu, predložené klientovi pri príchode.
c. Všetky požadované údaje je klient povinný uviesť pravdivo, úplne a presne.
d. Rezerváciu možno uskutočniť vo vlastnom mene alebo v prospech tretej osoby, registrácia a vydanie kľúčov, prístupových kariet, čipov od izby je možné len v prítomnosti osoby, na ktorej meno je rezervácia evidovaná.
K tzv. osobným rezerváciám, resp. tzv. telefonickým rezerváciám, resp. tzv. e-mailovým rezerváciám, resp. k tzv. faxovým rezerváciám, je nevyhnutné uviesť osobné údaje ( meno a priezvisko, e- mailovú adresu ) a v každom prípade číslo kreditnej karty.
Tzv. osobná rezervácia, resp. tzv. telefonická rezervácia, resp. tzv. e-mailová rezervácia, resp. tzv. faxová rezervácia je podmienená súhlasom s podmienkami.
Uskutočnenie rezervácií, ich stornovanie a zmena údajov na základe poverenia tretích osôb nie je možné.
Prevádzkovateľ resp. systém využíva ku správnemu fungovaniu niektorých neoddeliteľných súčastí systému tzv. cookies. Generujú sa pri otvorení stránky na overenie identity užívateľa počas jeho aktivity v rezervačnom systéme.
e. Používanie rezervačného systému cez webstránku hotela www.hotelgolden.sk a všetkých jeho neoddeliteľných súčastí je podmienené súhlasom so Všeobecnými obchodnými podmienkami na používanie služby (ďalej len „podmienky“). Prístupom na tento rezervačný systém bezvýhradne súhlasíte s podmienkami. Pozorne si, prosím, vo vlastnom záujme podmienky prečítajte. Ak nesúhlasíte so všetkými podmienkami, nepoužívajte prosím tieto stránky. Uistite sa, že pri častom využívaní rezervačného systému ste si prečítali aktuálne znenie platných podmienok. Vyhradzujeme si právo kedykoľvek na základe nášho vlastného uváženia meniť alebo inak upravovať podmienky bez predchádzajúceho upozornenia a vašim prístupom prejavujete súhlas s aktuálnymi podmienkami.
f. Používaním rezervačného systému zaručujete, že máte viac ako 18 rokov, resp. spĺňate podmienky v zmysle zákonov konať vo vlastnom mene a zo zákona zodpovedáte sami za seba, ste oprávnený vytvárať právne zmluvný záväzok v zmysle týchto podmienok, používate a budete používať tieto stránky iba v súlade s podmienkami na vlastnú potrebu, resp. pre potrebu iných osôb, pokiaľ tento vzťah je založený na momentálne platnej legislatíve. Vyhradzujeme si právo na základe nášho vlastného uváženia odmietnuť prístup komukoľvek na tento rezervačný systém a neumožniť služby s ním spojené a to aj bez uvedenia dôvodu, hlavne však, ale nie výlučne, pre porušenie týchto podmienok.
Tieto podmienky platia rovnako pre všetky nezáväzné dopyty ako aj pre záväzné rezervácie hotelov prostredníctvom celosvetového rezervačného systému. Dodatočné informácie a detaily z dôvodu ich unikátnosti obdržíte a odsúhlasíte samostatne počas jednotlivých rezervačných dialógov.
g. Rezervačný systém web stránky www.hotelgolden.sk rešpektuje Vaše súkromie. S výnimkou sprístupnenia údajov vyžadovaných zákonom v akejkoľvek relevantnej jurisdikcii a sprístupnenia informácii o Vašom mene, e-mailovej adrese a Vašej kreditnej karte pre dokončenie rezervácie, nesprístupníme bez Vášho súhlasu Vaše osobné údaje tretím stranám. Rezervačný systém využíva v súčasnosti najmodernejšie systémy šifrovania citlivých dát. Štandardná rezervácia je hotelom v zásade držaná do 22:00 hod. miestneho času. Aj v prípade povinnosti úhrady ubytovania vopred kreditnou kartou, pri nedostavení sa do 22:00 hod. miestneho času, môže vzniknúť nárok na poplatok a Prevádzkovateľ má právo účtovať klientovi poplatok za neskorý príchod vo výške 20€ aj v prípade vopred dohodnutého príchodu po 22:00 hod. Rezervovaný typ ubytovania, do ktorého sa klient nenasťahoval najneskôr do 22:00 hod dohodnutého dňa príjazdu klienta, môže Prevádzkovateľ prenajať tretej osobe. To neplatí, ak bol medzi Prevádzkovateľom a klientom výslovne dohodnutý neskorší príjazd klienta. Pre tieto prípady treba dbať na upozornenie hotela na neskorý príchod v priebehu rezervačného dialógu. V prípade, ak táto situácia nastane bez zrejmej komunikácie s hotelom, prípadne s rezervačným oddelením prevádzkovateľa, nárok na ubytovanie zaniká bez náhrady.
h. Prevádzkovateľ môže vo výnimočných prípadoch ponúknuť klientovi aj iné ubytovanie, než ako bolo dohodnuté, pokiaľ sa podstatne nelíši od ubytovania dohodnutého v potvrdenej objednávke.
i. Pokiaľ nie je s klientom dohodnuté inak, klientovi je k dispozícii rezervované ubytovanie v Golden Apartments od 14:00 dohodnutého dňa príchodu klienta. Klient nemá právny nárok na skoršie využívanie rezervovaného ubytovania v hoteli, pokiaľ sa s hotelom nedohodne inak a podľa aktuálneho cenníka služieb. Skorší príchod na ubytovanie je možný po vzájomnej dohode hotela a klienta za poplatok podľa platného cenníka a len v prípade, že izba je pripravená na ubytovanie.
j. V prípade výskytu nedostatkov poskytnutej ubytovacej, resp. doplnkovej služby uplatní spotrebiteľ právo na reklamáciu bez zbytočného odkladu. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zaniká.
(Spotrebiteľ pri uplatňovaní reklamácie predloží doklad o zaplatení služieb, ktorých chyby reklamuje.)
l. Ubytovanie využívané klientom musí byť v dohodnutý deň odjazdu klienta uvoľnené a odovzdané klientom prevádzkovateľovi najneskôr do 10:00 hod.
m. Ubytovanie sa za uvoľnené a odovzdané klientom Prevádzkovateľovi považuje potom, ako klient vynesie všetky svoje veci, odovzdá kľúče, prístupové karty, prístupové čipy od ubytovania, kartu slúžiacu na prechod ku súkromnému parkovisku Golden Apartments zodpovednému pracovníkovi recepcie Golden Apartments a oznámi mu odhlásenie sa z ubytovania. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo skontrolovať inventár izby, úhradu a prípadnú spotrebu klienta a to najneskôr do jednej hodiny od uvoľnenia a odovzdania izby klientom. Cenník škôd a inventáru je k dispozícii na recepcii. V prípade straty vstupnej karty/kľúčov od ubytovania bude účtovaný poplatok za stratu 25,00€/kus bez DPH! V prípade straty/neodovzdania parkovacej karty, ktorá bola klientovi odovzdaná pri ním využívanej službe parkovania vozidla na hotelovom parkovisku, bude účtovaný poplatok za stratu 25,00€/kus bez DPH!
n. Ak klient požiada Prevádzkovateľa o predĺženie dohodnutej doby ubytovania, môže mu Prevádzkovateľ ponúknuť aj iný typ ubytovania za inú cenu než ten, v ktorom bol klient pôvodne ubytovaný. Klient nemá nárok na ubytovanie v type ubytovania, v ktorom bol pôvodne ubytovaný ani na iný typ ubytovania v Golden Apartments, ak z kapacitných alebo prevádzkových dôvodov Golden Apartments nie je možné ubytovanie klientovi poskytnúť.
o. Klient je oprávnený využívať služby Golden Apartments len v prípade, že súhlasí s VOP. Klientovi sa odporúča vo vlastnom záujme oboznámiť sa s týmito VOP pred uskutočnením rezervácie. Pri opakovanom využívaní služieb Golden Apartments je klient povinný vždy sa oboznámiť s aktuálnym znením VOP. Potvrdením rezervácie klient potvrdzuje, že sa s Obchodnými podmienkami a ich prílohami oboznámil, súhlasí s nimi a zaväzuje sa ich dodržiavať.
4. Platba za poskytnuté služby
a. Cenník služieb poskytovaných Prevádzkovateľom je k dispozícii na nahliadanie na recepcii Golden Apartments a na internetovej stránke Prevádzkovateľa.
b. Cena rekreačného pobytu v Golden Apartments zahŕňa: len cenu za ubytovanie.
c. Cena rekreačného pobytu Golden Apartments nezahŕňa: daň za ubytovanie - platí sa na recepcii pri nástupe 2,50 € / noc / dospelá osoba a dieťa nad 12 rokov.
d. Pri záväznom prihlásení je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať od klienta zálohovú platbu vo výške 100% z celkovej sumy s úhradou do 24 hodín od potvrdenia rezervácie. Najneskôr však 48 hodín pred nástupom na pobyt musí byť platba pripísaná na účet Prevádzkovateľa.
e. Prevádzkovateľom sú akceptované platby hotovostné aj bezhotovostné (prevodom na účet alebo platby cez terminál, alebo platby platobnou kartou prostredníctvom zaslaného linku k úhrade).
f. Číslo účtu: SK23 1100 0000 0029 4607 0607.
g. Klient je povinný za ubytovanie a ďalšie ním využívané služby zaplatiť dohodnuté zmluvné ceny podľa cenníka.
h. Ak klient skráti svoj dohodnutý pobyt v rezorte, Prevádzkovateľ má právo vyúčtovať klientovi plnú výšku dohodnutej ceny za celú dĺžku dohodnutého pobytu v hoteli.
i. V prípade, že po zaplatení zálohy dôjde k zrušeniu pobytu zo strany Prevádzkovateľa, vráti Prevádzkovateľ už zaplatenú zálohu späť v zmysle storno podmienok viď. článok 6 týchto VOP.
j. Za ubytovanie sa hradí vopred vratná kaucia 50 € za ubytovaciu jednotku. Po odkontrolovaní ubytovacieho zariadenia, v prípade, že nedošlo k poškodeniu vecí a v prípade, že je ubytovanie zanechané v stave špecifikovanom v bode t. časti č. 5 Všeobecných obchodných podmienok sa kaucia pri ukončení pobytu klientovi vráti.
k. V prípade, že Prevádzkovateľ neobdrží v termíne splatnosti platbu za pobyt, resp. písomné vyjadrenie o zmene termínu splatnosti, ruší rezerváciu pobytu.
5. Zodpovednosť klienta a Prevádzkovateľa
a. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených a odložených klientom v priestoroch Golden Apartments. Za klenoty, peniaze a iné cennosti Prevádzkovateľ nezodpovedá.
b. Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za zabudnuté a stratené veci klienta v priestoroch a Golden Apartments. Nájdené veci sa klientovi zasielajú poštou na základe písomnej žiadosti klienta, ktorý uhradí všetky náklady s tým spojené. Nájdené veci sa na recepcii uskladňujú po dobu jedného mesiaca.
c. Prevádzkovateľ neručí za prípadné úrazy počas pobytu. Pri ochorení alebo úraze klienta Prevádzkovateľ zabezpečí poskytnutie nevyhnutnej lekárskej pomoci prípadne prevoz do nemocnice.
d. Povinnosťou klienta je správať sa vždy tak, aby svojím konaním neohrozil svoje zdravie, ani zdravie ostatných hostí.
e. Klient je zodpovedný za škody ním spôsobené v plnom rozsahu a je povinný uhradiť bezodkladne celú sumu poškodenej veci.
f. V prípade hrubého porušovania ubytovacích podmienok, vrátane vulgárností, násilností, nevhodného správania sa, môže byť klient vyzvaný na okamžité opustenie Golden Apartments bez nároku na vrátenie už zaplateného pobytu.
g. V ubytovacom zariadení, v priestoroch Golden Apartments nesmie klient bez súhlasu Prevádzkovateľa premiestňovať zariadenie Prevádzkovateľa ani robiť akékoľvek úpravy alebo zásahy do zariadení Prevádzkovateľa.
h. V ubytovacom zariadení, v ostatných priestoroch Prevádzkovateľa Golden Apartments nesmie klient bez súhlasu Prevádzkovateľa používať vlastné elektrické spotrebiče.
i. Z bezpečnostných dôvodov nie je klient oprávnený nechať deti vo veku do 10 rokov bez dozoru dospelej osoby v ubytovacom zariadení ani v ostatných priestoroch Golden Apartments. Za bezpečnosť a škody spôsobené deťmi v ubytovacom zariadení ani v ostatných priestoroch a areáli Rezortu zodpovedá rodič/ zodpovedná osoba.
j. Klient nie je oprávnený vnášať do areálu ani ubytovacích priestorov Golden Apartments zbrane a strelivo.
k. V čase od 22:00 do 7:00 musí klient striktne dodržiavať v ubytovacom zariadení Golden Apartments nočný pokoj.
l. Ubytovanie zvierat (pes, mačka, zajac a iné zvieratá v klietke) nie je povolené ani za príplatok vo všetkých ubytovacích jednotkách Golden Apartments.
m. V ubytovacích a spoločenských zariadeniach Golden Apartments je prísny zákaz fajčiť cigarety, cigary, IQOS ani ich podobnosti. Je zákaz užívať akékoľvek omamné a psychotropné látky. Prevádzkovateľ je oprávnený účtovať sumu 150,- EUR za porušenie tohto zákazu. Fajčenie je povolené len na to vyhradených miestach a to v hotelovom bare Golden Apartments.
n. Ak je klientovi Prevádzkovateľom poskytnuté parkovacie miesto na odstavenie motorového vozidla klienta na súkromnom parkovisku, Prevádzkovateľ nezodpovedá za stratu alebo akékoľvek poškodenie motorového vozidla klienta a vecí nachádzajúcich sa v tomto motorovom vozidle.Parkovanie na súkromnom parkovisku je možné len na vyhradených miestach!
o. Návštevy ubytovaných hostí sú evidované v knihe Návštev na recepcii. Návštevy sa musia nahlásiť okamžite pri príchode na recepcii. Návštevy sú povinné opustiť Golden Apartments do 22:00. V prípade nedodržania tohto nariadenia bude návštevníkom, prípadne ubytovaným účtovaná suma za noc podľa príslušného cenníka. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo pri porušení tohto bodu kontaktovať SBS alebo PZ Slovenskej republiky za účelom zistenia totožnosti neohlásenej a neevidovanej návštevy bez vedomia hosťa, na základe záznamu 24/7 monitoringu.
p. Personál má podľa zákona č. 219/1996 Z.z. zákaz predávať a podávať alkoholické nápoje osobám mladším ako 18 rokov a osobám zjavne ovplyvneným alkoholom.
q. V celom zariadení Golden Apartments rezortu je zakázané zakladať oheň, grilovať alebo akokoľvek manipulovať s ohňom.
r. Sťažnosti klientov a prípadné návrhy na zlepšenie činnosti Prevádzkovateľa prijíma písomne zodpovedný pracovník recepcie.
s. Pri príchode na ubytovanie je klient povinný skontrolovať stav ubytovacej jednotky a inventár podľa zoznamu inventáru umiestneného v ubytovacej jednotke. Akékoľvek poškodenia alebo nezrovnalosti je povinný neodkladne nahlásiť na recepcii.
t. Klient je povinný pri odchode z izby uzatvoriť vodovodné uzávery, vypnúť v izbe a priľahlých priestoroch elektrické osvetlenie a ďalšie spotrebiče (rádio, televízor a pod.) a uzatvoriť dvere.
u. Ubytovanie musí byť odovzdané v stave v akom bolo preberané t.j. bez poškodení na konštrukciách a zariadení, inventár a vybavenie izby na rovnakom mieste a v rovnakom počte ako pri príchode, kuchynský riad umytý, suchý a uložený na príslušnom mieste. V prípade nedodržania týchto podmienok si prevádzkovateľ vyhradzuje právo na dodatočný poplatok za služby nad rámec dohodnutých. Dodatočná služba – umytie a odloženie kuchynského riadu, prípadne presun nábytku na pôvodné miesto je spoplatnený jednorazovým poplatkom v sume 20€. V prípade akéhokoľvek poškodenia inventáru/ ubytovania, je klient povinný túto situáciu nahlásiť na recepcii pred odhlásením sa z ubytovania.
v. Klientovi nie je dovolené brať na izbu športové náradie a predmety, pre ktoré je na úschovu vyhradené miesto.
w. Ak hosť spôsobí Golden Apartments poškodenie na majetku, má prevádzkovateľ nárok na finančnú náhradu škody priamo na mieste. Výška sa bude špecifikovať na základe cenníka voľne dostupného na recepcii resp. na základe obstarávacej ceny. V prípade, že sa Golden Apartments prostredníctvom poverenej osoby prevádzkovateľa a hosť nedohodnú hneď a dobrovoľne na mieste, má prevádzkovateľ právo privolať k doriešeniu škody policajnú hliadku.
x. V prípade porušenia povinností a zákazov uvedených v tomto článku všeobecných obchodných podmienok/ ubytovacieho poriadku je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať od klienta zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100€ za každé jednotlivé porušenie povinností.
6. Odstúpenie, zmena alebo zrušenie objednávky a storno
a. Klient má kedykoľvek pred začatím ubytovania právo odstúpiť od zmluvy písomným oznámením Prevádzkovateľovi. Akúkoľvek zmenu v potvrdenej objednávke (počet osôb, zmena rozsahu rezervovaných služieb, obmedzenie alebo rozšírenie a podobne) je nutné nahlásiť najneskôr do 48 hodín pred nástupom na pobyt. Takéto zmeny sú možné výlučne v prípade, ak to prevádzkové alebo kapacitné možnosti spoločnosti Golden Apartments umožňujú.
b. V prípade storna je toto vo vlastnom záujme nutné realizovať okamžite a neodkladne. Je nevyhnutné osobne, resp. telefonicky kontaktovať recepciu hotela Golden apartments na tel. čísle: +421 55/221 11 00, +421 905 212 741, príp. e-mailom: reception@goldenapartments.sk a storno vyžiadať. Recepcia storno potvrdí a bude Vás kontaktovať prostredníctvom e-mailu ( a to na e-mail, ktorý ste nám na tento účel oznámili ), ktorý storno potvrdí. Storno musí byť vyžiadane do 12.00 hod. predošlého dňa ku dňu, na ktorý je storno požadované; v takomto prípade sa neúčtuje storno poplatok. V prípade stornovania rezervácie po 12.00 hod. predošlého dňa ku dňu, na ktorý je storno požadované, si prevádzkovateľ účtuje storno poplatok vo výške 100 % ceny rezervácie pripadajúcej na jeden kalendárny deň. V prípade platby vopred si prevádzkovateľ pri stornovaní účtuje 100 % ceny objednaných služieb alebo z ceny stornovanej časti objednaných služieb, a to bez ohľadu, kedy k stornovaniu používateľom, resp. zákazníkom dôjde. V prípade storna rezervácie priamo v hoteli sa prevádzkovateľ zrieka zodpovednosti za prípadné nezrovnalosti z toho plynúce. Dňom a časom uskutočnenia storna od používateľa, resp. zákazníka je deň a čas, keď bola prevádzkovateľovi rezervačného systému táto informácia doručená.
c. Pokiaľ si rezervujúci zákazník želá zmeniť už uskutočnenú rezerváciu a kontaktuje s požiadavkou recepciu hotela Golden apartments osobne, resp. na tel. čísle: +421 55/221 11 00, +421 905 212 741, príp. e-mailom: reception@goldenapartments.sk, je prevádzkovateľ oprávnený uložiť osobné údaje zákazníka, a to z dôvodu potvrdenia týchto zmien hotelom prostredníctvom e-mailu. V prípade zmien v rezervácii nepotvrdených prevádzkovateľom prostredníctvom e-mailu, sa prevádzkovateľ zrieka zodpovednosti za prípadné nezrovnalosti z toho plynúce. Prevádzkovateľ zodpovedá len za vyžiadané zmeny, ktoré sú ním potvrdené e-mailom, ktoré mu boli zjavne a jasne oznámené v čase primeranom na realizáciu zmeny. Prevádzkovateľ zmeny uskutočňuje podľa dostupnosti a prevádzkovateľ sa zrieka zodpovednosti za prípadné neuskutočnenie zmien z jeho strany.
d. V prípade, že klient za seba zaistí náhradu, je oslobodený od storno poplatku.
e. Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak:
1. nastane udalosť vyššej moci alebo nastanú iné okolnosti, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá, v dôsledku ktorých sa plnenie zmluvných povinností stane nemožným;
2. Klient pri rezervácii ubytovacieho zariadenia uviedol zavádzajúce alebo nepravdivé údaje týkajúce sa podstatných skutočností pre uzavretie zmluvy;
3. Ide o duplicitnú rezerváciu.
4. Prevádzkovateľ sa odôvodnene domnieva, že využitie jeho služieb by mohlo ohroziť prevádzku zariadenia, bezpečnosť tretích osôb alebo vážnosť a dobré meno Prevádzkovateľa Golden Apartments.
5. Pri odstúpení od zmluvy zo strany Prevádzkovateľa nemá klient nárok na odstupné, kompenzáciu ani náhradu škody.
7. Alternatívne riešenie sporov
Spotrebiteľ má právo na mimosúdne riešenie sporov cez SOI a cez platformu ODR.
V prípade, ak zákazník - spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania, nie je spokojný so spôsobom ktorým prevádzkovateľ ako predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že prevádzkovateľ porušil jeho práva, má zákazník právo obrátiť sa na prevádzkovateľa ako predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak prevádzkovateľ na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, má zákazník právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporu podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom ako predávajúcim je a) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava alebo elektronicky na adr@soi.sk alebo b) iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov- alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre alternatívne riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index en.htm. Viac informácií o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov nájdete na internetovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie:
http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych- sporov.soi.
Platí slovenské právo.
8. Ochrana osobných údajov
a. Klient v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení, vyhlasuje, že bol oboznámený s právami a povinnosťami týkajúcimi sa získavania a spracovávania osobných údajov Prevádzkovateľom podľa tohto zákona.
b. Klient udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas so získavaním, spracovávaním a uchovávaním osobných údajov klienta uvedených na žiadosti o rezerváciu ubytovacieho zariadenia v Rezorte alebo v objednávke, za účelom zabezpečenia a poskytnutia klientom objednaných služieb zo strany Prevádzkovateľa a pre splnenie povinností Prevádzkovateľa uloženým zákonom a to na nevyhnutnú dobu.
c. Klient udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas so získavaním a spracovaním osobných údajov aj pre potreby marketingových aktivít Prevádzkovateľa, najmä pre účasť vo vernostných a podobných programoch Prevádzkovateľa a to na dobu, počas ktorej sú tieto aktivity vykonávané.
d. Klient poskytnutím osobných údajov dáva súhlas na ich uloženie v databáze a informačnom systéme spoločnosti. K zabezpečeniu ochrany osobných údajov má Prevádzkovateľ vypracovanú bezpečnostnú dokumentáciu. S osobnými údajmi pracujú len osoby poučené v zmysle zákona.
e. Všetky osobné údaje, ktoré sú získavané počas návštevy na webových stránkach Rezortu sú spracovávané v súlade so zákonom.
f. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že nepredáva, neobchoduje ani žiadnym iným spôsobom neposkytuje osobné údaje klienta tretím stranám,
g. Na zvýšenie bezpečnosti ubytovaných je Golden Apartments monitorovaný kamerovým bezpečnostným systémom 24/7 v zmysle vyššie uvedeného zákona o ochrane osobných údajov.
h. Odvolanie súhlasu klienta je možné uskutočniť písomne s udaním alebo bez udania dôvodu.
9. Záverečné ustanovenia
a. Ak ktorékoľvek ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným alebo nevykonateľným, neovplyvní to zákonnosť, platnosť ani vykonateľnosť zostávajúcich ustanovení týchto VOP s výnimkou, ak by dôležitosť alebo iné okolnosti vzťahujúce sa na neplatné ustanovenie týchto VOP znamenali, že dané ustanovenie nie je možné oddeliť od zostávajúcich ustanovení týchto VOP.
b. Tieto VOP a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
c. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť 1.1.2023.
Klient doručením rezervácie, jej potvrdením a následnou úhradou zálohy za služby potvrdzuje, že sú mu všeobecné obchodné podmienky známe a že s ich obsahom súhlasí.
PHDr.Katarína Olekšáková
Riaditeľ Golden Apartments
V Košiciach, 01.01.2023